FI

Cloettan talven uutuudet täynnä makua ja ksylitolin tehoa

Cloetta uutuusbanneri Herra Hakkarainen
2.1.2024

Tammikuussa kauppoihin saapuu raikas fluoridipurkka aikuiseen makuun ja odotettu vegaaninen vaihtoehto lasten ksylitolipastilleihin.

Jenkki Herra Hakkarainen täysksylitolipastilli   banaaninmakuinen ksylitoliherkku
Herra Hakkarainen -täysksylitolipastillit sopivat aivan pienillekin lapsille, sillä ne ovat miedon makuisia ja sulavat helposti suuhun. Rasiassa on banaaninmakuisia täysksylitolipastilleja, jotka on makeutettu ainoastaan ksylitolilla. Vegaaniset pastillit ovat pyöreitä ja sileäpintaisia, eikä niiden valmistuksessa ei ole käytetty väriaineita. Pastilleilla on Suomen Hammaslääkäriliiton suositusmerkki.
Jenkki Herra Hakkarainen Banaani 45g -täysksylitolipastilli

Jenkki Enjoy Smoothie Mix – hammasystävällinen jälkiruokapastilli
Jenkki Enjoy Smoothie Mix on sekoitus mansikan ja päärynä-banaanin makuisia pehmeän pureskeltavia ksylitolipastilleja, jotka auttavat pitämään huolta hampaista. Isosta rasiasta riittää pastilleja vaikka koko perheelle. Hymyilyttävän hyvää hampaille, aina aterian jälkeen. Pastilleilla on Suomen Hammaslääkäriliiton suositusmerkki.
Jenkki Enjoy Smoothie Mix 80g -ksylitolipastilli

Jenkki Professional Fresh Strawberry +C – vitaminoitu täysksylitolipurukumi
Jenkki Professional -täysksylitolipurukumit on makeutettu kokonaan ksylitolilla, eivätkä ne sisällä muita makeutusaineita. Raikas mansikan makuinen Fresh Strawberry -täysksylitolipurukumi sisältää C-vitamiinia, joka edistää immuunijärjestelmän normaalia toimintaa. Purukumilla on Suomen Hammaslääkäriliiton suositusmerkki.
Jenkki Professional Fresh Strawberry +C 90g -täysksylitolipurukumi

Jenkki Professional Cool Lemongrass +Fluoridi – tehokasta lisäsuojaa hampaille
Jenkki Professional Cool Lemongrass +Fluoridi on sitruunaruohon makuinen täysksylitolipurukumi, joka sisältää hampaiden hoidossa yleisesti käytettyä fluoridia. Fluoridipitoinen täysksylitolipurukumi tuo tehokasta lisäsuojaa hampaille. Se on helppo vaihtoehto edistää hampaiden mineralisaation ylläpitämistä eli hampaan kiilteen kovettumista. Käyttösuositus on 2 purkkapalaa enintään kolmesti päivässä. Sopii yli 6-vuotiaille, jotka haluavat päivittäistä lisäsuojaa hampaille. Purukumilla on Suomen Hammaslääkäriliiton suositusmerkki.
Jenkki Professional Cool Lemongrass +Fluoridi 90g -täysksylitolipurukumi

TV Mix Salmiakki – parhaat salmiakit samassa pussissa
TV Mix Salmiakki -pussissa on parhaat salmiakkikarkit sekaisin. Monipuolinen sekoitus sisältää laajan kattauksen erilaisia rakenteita, muotoja ja makuja klassikkokarkkeja unohtamatta. Erilaisia salmiakkikarkkeja on sen verran paljon, että pussista löytyy varmasti jokaiselle salmiakin ystäville oma suosikki, on se sitten pehmeää, vaahtomaista, suolaista tai rapeaa salmiakkia. Sekoituksessa on myös ripaus hedelmää, mutta yhdistettynä tietysti salmiakin kanssa. Pussi on täydellinen jaettavaksi ystävien tai perheen kesken. Karkit on pakattu pussiin, joka on valmistettu 50 % kasvipohjaisesta muovista.
TV Mix Salmiakki 280g -makeispussi

Jenkki Herra Hakkarainen Banaani 45g