Suklaalla yllättävä terveysvaikutus!

15.10.2011

Tuoreen ruotsalaistutkimuksen mukaan suklaan syöminen saattaa vähentää naisten sydänhalvauksen riskiä. Tutkimukseen osallistui yli 33 000 49-83-vuotiasta ruotsalaista naista. Mitä enemmän tutkimukseen osallistuneet naiset söivät suklaata, sitä pienempi oli sydänhalvausriski. Vaikuttava aine oli kaakao.

Lähde: Reuters
Takaisin ajankohtaisiin »

Tietoa tuotteista

Ainesosahaun avulla voit helposti hakea tuotteita, jotka sopivat ruokavalioosi.
Ainesosahaku »

Mitä mieltä sinä olet?

Leafin Makuringin jäsenenä saat tietoa Leafin tuotteista ja kampanjoista sekä pääset ehkä testaamaan uutuuksia.  llmoittaudu mukaan Makurinkiin »